Algemene informatie

Onze school staat aan de Elstlaan 4 te Voorschoten. In een groene omgeving aan de rand van een prachtig park. De school telt ongeveer 275 leerlingen. Per schooljaar kunnen we 30 vierjarigen laten instromen, hierdoor kunnen we in het schooljaar 2023 - 2024 elf groepen formeren, te weten: drie groepen 1-2 en groep 3, 4, 5, 6, 6-7, 7, 8A en 8B. Een enthousiast team zorgt voor gedegen onderwijs en begeleiding van de kinderen.

Als het gaat om tussentijdse aanmelding, bijvoorbeeld vanwege een verhuizing, dan zouden we het liefst alle kinderen willen plaatsen, maar dat gaat praktisch gezien helaas niet.

De groepen 4 en 5 hebben hun maximale groepsgrootte bereikt. Bij de andere groepen kijken we naar wat uw zoon/dochter nodig heeft en of wij dat in de desbetreffende groep kunnen bieden.

Bent u nieuwsgierig geworden hoe wij werken en hoe de school er van binnen uitziet ? Neem dan een kijkje op deze website of schrijf je in voor een rondleiding. Tijdens de rondleiding krijgt u meer informatie over onze school. De data staan in de kalender. U kunt zich opgeven door te mailen naar: info@rk-emmaus.nl.